Käsityöläisille runsain mitoin myyntitapahtumia joulukuussa

Hyvinkään kaupunkiyhdistys hemmottelee käsityöläisiä joulukuussa yhteistyökumppaneidensa kanssa runsaalla tarjonnalla erilaisia myyntitapahtumia. Pitkän poikkeusajan jälkeen käsityöläisten tapahtumia on kyselty runsaasti niin tekijöiden, kun asiakkaidenkin puolelta. Käsityöt kuuluvat vahvasti joulunaikaan.

Käsityöläisten markkinakauden starttaa Hyvinkään joulunavaus 3.12., jossa on tarjolla markkinapaikkoja Willan torilla joulunavaus tapahtuman yhteydessä. Seuraavaksi ohjelmassa on kauppatorin pikkujoulumarkkinat 5.12. ja lopulta 10.12.–20.12. on perinteinen käsityöläisten ja yhdistysten joulutori avoinna kauppakeskus Willan galleriassa. Joulunajan torimarkkinoita täydentää vielä 19.12. järjestettävät kauppatorin joulumarkkinat.

Kaikista tapahtumista lisätietoja antaa kaupunkiyhdistyksen toiminnanjohtaja Suvi Viljanen; 045 112 0128 tai sähköpostitse hyvinkaan.kaupunkiyhdistys@gmail.com.