Sydän sykkii Hyvinkäälle

Hyvinkään kaupunkiyhdistyksen tavoitteena on kehittää kaupungin keskusta viihtyisäksi ja tuoda uusia asiakkaita Hyvinkäälle.

Tavoitteena on myös, että kaupungissa järjestetään monipuolisesti erilaisia tapahtumia ja näihin houkutellaan uusia kävijöitä.

Tehtävämme on kasvattaa myönteistä mielikuvaa elinvoimaisesta asuin-, palvelu-, ja kulttuurialueesta. Tuemme ja kehitämme osaltamme Hyvinkään kaupungin kaupallista ja matkailullista vetovoimaa.

Liity mukaan nyt

Tule mukaan energiseen joukkoomme kehittämään Hyvinkään veto- ja pitovoimaa. Hakulomakkeen täyttö on nopea juttu!

Jäsenmaksut

Vuosikokous on päättänyt seuraavista jäsenmaksuista vuodelle 2024.

Jäsenmaksuihin lisätään arvonlisävero 24%. Kannatusjäsenmaksu sis. alv 24%.

• Yritykset
  • 1-2 henkilöä 100 €
  • 3-5 henkilöä 200 €
  • 6-10 henkilöä 350 €
  • 11-15 henkilöä 500 €
  • 16-20 henkilöä 850 €
  • 21-50 henkilöä 1250 €
  • yli 50 henkilöä 1500 €
  • Muut jäsenmuodot
  • Yhdistykset 100 €
  • Julkisoikeudelliset yhteisöt 800 €
  • Yhdyskunnat 800 €
  • Kannatusjäsen 50 €

Hallitus

Hyvinkään kaupunkiyhdistyksen hallitus koostuu monien eri alojen osaajista. Hallitus valitaan kerran vuodessa yhdistyksen vuosikokouksessa. Yhdistyksen puheenjohtajana toimii vuonna 2024 Kari Rautanen.

Yhdistyksen hallituksen sihteerinä toimii toiminnanjohtaja.

Kari Rautanen
Puheenjohtaja
Hanna Salo
Vesa Keinonen
Hannele Liesmäki
Åke Vikstedt
Mika Povoljajeff
Toiminnanjohtaja
Suvi Viljanen

Jäsenet

Yhdistyksemme jäseninä on hyvinkääläisiä yrityksiä, yhteisöjä, yhdistyksiä, oppilaitoksia, kiinteistöomistajia ja asunto-osakeyhtiöitä.