Hanki hyvää Hyvinkäältä -työpaja yrittäjille 23.4.2024 klo 9-11

Mikä on Hanki hyvää Hyvinkäältä? Mitä voimme tehdä yhdessä? Miten kannustamme yhdessä kaupunkilaiset paikallisten palveluiden äärelle?

Yhteinen päämäärä, yhteinen tapa, yhteinen tapahtuma? Nämä kaikki ovat tapoja houkutella kaupunkilaisia paikallisten palveluiden pariin. Hanki hyvää Hyvinkäältä -kampanja on luotu tähän tarkoitukseen ja nyt haluammekin mukaan kampanjan suunnitteluun juuri teitä, yrittäjiä, jotka tarjoavat sen paikallisen palvelun.

Työpajassa tarjolla aamiainen, jonka äärellä on mukava jakaa ajatuksia yrittäjä kollegoiden kanssa. Jokainen ääni on tärkeä, kun pohditaan, miten voimme onnistua yhdessä?

Työpajassa suunnitellaan, ideoidaan ja verkostoidutaan yhdessä Kaupungintalolla 23.4. klo 9-11. Mukaan mahtuu 20 yrittäjää. Ilmoittautuminen 15.4. mennessä hyvinkaan.kaupunkiyhdistys@gmail.com / Suvi p.0451120128

Yhteistyöterveisin,

Suvi Viljanen