TORILLE!-terassi virkisti kauppatoria

Hyvinkään kauppatorille kahtena kesänä majoittunut TORILLE!-terassi tarjosi virkistävän keitaan keskellä kaupunkia. TORILLE!-terassi oli osa Hyvinkään kaupunkiyhdistyksen UKKE-hanketta, jota rahoittaa Uudenmaanliitto. Kaksi upeaa kesää vierähti TORILLE!-terassin parissa, kiitos siitä kaikille yrittäjille ja kävijöille, sekä yhteistyökumppaneille!

TORILLE!-terassi toi torikuvaan runsaan määrän elävää musiikkia ja muita tapahtumia, jotka houkuttelivat paikalle kaupunkilaisia runsaslukuisesti. Terassi keräsi kiitosta viihtyvyydestään ja monipuolisesta ohjelmatarjonnastaan, joista vastasi hankkeen tuottaja Charlotta Kivistö. Terassin tarjoiluista oli vakituisesti vastaamassa paikalliset ravintolat Medicin Man ja Trésbon. Vierailevina tähtinä ruokaa oli kesällä 2022 tarjolla mm. Taqueria Viva Méxicon, Merle Cateringin ja Haapasalon Hatsapurin ruokakojuista.

TORILLE!-terassi sulki ovensa viimeisen kerran heinäkuun viimeisenä päivänä, mutta vain aika näyttää, mitä on luvassa tulevaisuudessa.