Rockfest-ikkunakilpailun 2023 voittaja on selvillä

Hyvinkään kaupunki, Hyvinkään kaupunkiyhdistys ja Rockfest haastoivat Hyvinkään yrittäjät somistamaan liiketilansa rockhengessä kaupungissa järjestetyn Suomen suurimman rockfestivaalin, Rockfestin aikaan. Rockfest-ikkunakilpailussa annettiin yhteensä 1537 ääntä, joista voittaja keräsi yli kolmasosan. Yleisöäänestyksen voittajan lisäksi raati halusi tänä vuonna antaa kaksi erityismainintaa.

Rockfest-ikkunakilpailuun ilmoitettiin mukaan yhteensä 16 ikkunaa, joita sai äänestää kaupungin sivuilla. Ikkunakilpailun voittaja vuonna 2023 on kauppakeskus Willassa sijaitseva Nissen. Voittaja sai 546 ääntä, mikä on 35,5 % kaikista annetuista äänistä. Kilpailun pääpalkinto on noin 3000 euron arvoinen näkyvyys- ja lippupaketti vuoden 2024 Rockfestiin. Onnittelut voittajalle!

Raati haluaa lisäksi antaa erityismaininnan kahdelle ikkunakilpailun osallistujalle:

OP Uusimaan Hyvinkään konttorin (Hämeenkatu 3) ikkunan somistuksessa oli hienosti otettu mukaan yrityksen henkilöstöä, mikä toi persoonallista otetta toteutukseen.

Salamanterin (Hämeenkatu 7–11) ikkuna erottui joukosta erilaisella toteutuksellaan ja sopi hienosti niin liikkeen kuin tapahtuman teemaan.

Parasta ikkunaa äänestäneiden kesken arvottiin lippupaketti ensi vuoden Rockfestiin sekä Hevinkää-tuotepalkintoja. Voittajiin ollaan yhteydessä henkilökohtaisesti.

Järjestäjät haluavat kiittää kaikkia kilpailuun mukaan lähteneitä sekä parasta ikkunaa äänestäneitä!