ELOVILLAN 19.8.2023 MYYNTIPAIKAT JAOSSA NYT!

EloVilla valtaa Villatehtaan sisäpihan 19.8.2023!

EloVilla -tapahtumaa vietetään Villatehtaan sisäpihalla 19.8.2023 klo 11–15. Ohjelmassa lavaohjelman lisäksi mm. paloautojen esittelyä, poniratsastusta ja paljon muuta lettukahvilasta museokierroksiin. EloVilla on yrityksille loistava mahdollisuus kontaktoida paikallisia perheitä!

Paikat EloVillassa jaetaan nyt. Varaa siis paikkasi ajoissa!

Yrityspaikat 100 € sis. alv. 24 % (ulkopaikka, omalla teltalla, 4m*4m, myös muu koko neuvoteltavissa) Hyvinkään kaupunkiyhdistyksen jäsenille paikkamaksu -30%.

HARRASTUSYHDISTYKSILLE paikat maksuttomia! Yhdistyksille sisäpaikkoja rajoitetusti kaupungintalon aulassa. Kannustamme toiminnallisten pisteiden toteuttamiseen.

KÄSITYÖLÄISMARKKINAT tekevät paluun kaupungintalon aulaan! Käsityöläisille myyntipaikkoja kaupungintalon aulassa. Myyntipaikka n.2m*2m, paika sisältää 2kpl 140cm*50cm myyntipöytiä. PAIKKAHINTA 40€ sis. alv 24%.

LISÄTIEDOT JA PAIKKAVARAUKSET

Hyvinkään kaupunkiyhdistys