ROCKFEST-ikkunakilpailun ilmoittautuminen nyt avoinna!

Jo perinteeksi muodostunut Rockfest-ikkunakilpailu starttaa jälleen! Hyvinkään kaupunki, Hyvinkään kaupunkiyhdistys ja Rockfest haastavat kaupungin yrittäjät somistamaan liiketilansa Rockfest-hengessä. Tuunaa siis liiketilasi näyteikkuna rock-asenteella ja herätä Hyvinkäästä Hevinkää jo ennen tapahtumaa ja sen aikana.

Lähetä ikkunasi tiedot (liikkeen nimi ja osoite, oma nimesi ja yhteystietosi) sekä kuva tuunatusta näyteikkunastasi meille 31.5. mennessä ja voita jopa 3000 euron arvoinen pääpalkinto! Rockeimman näyteikkunan tekijälle 10 sekunnin screenmainospaikka 2024 Rockfestissä + 2 kpl 3 päivän lippuja tapahtumaan.

Parhaan ikkunan yleisöäänestys avataan 31.5. jälkeen ja parasta ikkunaa äänestäneiden kesken arvotaan lippupaketti (2 x 3 pv) ensi vuoden Rockfestiin sekä Hevinkää-tuotepalkintoja.

Kaikki ikkunat ovat kilpailun ajan nähtävissä osoitteessa www.hevinkaa.fi.

LISÄTIEDOT JA ILMOITTAUTUMISET
Hyvinkään kaupunkiyhdistys
p. 045 112 0128 / Suvi Viljanen

Rockfest-ikkunakilpailun voittaja ikkuna vuonna 2022. Tape Art, Hämeenkatu 59.