Käsityöläisten ja yhdistysten Pääsiäistori 2024 – myyntipaikat nyt jaossa!

Tervetuloa myyjäksi Willan Pääsiäistorille! Myyntipaikat ovat nyt jaossa.

Käsityöläisten ja yhdistysten Pääsiäistori kauppakeskus Willassa on perinteinen myyjäistapahtuma, joka tarjoaa kaupunkilaisille mahdollisuuden tutustua mahtavaan käsitöiden tarjontaan!

Paikkoja voi varata 2 kappaletta, maksimissaan kahdelle päivälle. Mikäli paikkoja jää vapaaksi, niin on mahdollista varata paikka useammalle päivälle. Jäljelle jääneiden paikkojen lista Pääsiäistorilla 20.3.->. Paikkamaksu ke-pe 5€/pv/paikka ja la-su 10€/pv/paikka. Paikkamaksut maksetaan etukäteen myyjäkirjeen ohjeen mukaan.

Myyntipaikka sisältää myyntipöydän ja tuolin. Myyntipöytä on n.70-80*140 cm. Myyntipaikalle voi ottaa oman noin metrin levyisen rekin, myyntitelineen tai sisustustikkaan myyntipöytänne luo laitettavaksi. Pöytiä on jaossa 12kpl/pv.

Uutena mahdollisuutena yhteispöytään paikka, johon mahtuu 10 käsityöläistä. Yhteispöydän myynnistä vastaa osallistuvat käsityöläiset vuorojen mukaan. Yhteispöydän hinta 10% myynneistä. Yhteispöytään mahtuu myyjiltä tuotteita rajoitetusti.

Myyntipaikalla tulee olla esillä kyltti, josta käy ilmi myyjän tiedot. Myytäviä tuotteita esimerkiksi käsityöt, itsetehdyt elintarvikkeet, arvat ja muut teemaan sopivat tuotteet (huom! ei kirpputoritavaraa). Leivonnaisissa tulee olla tuoteseloste, josta käy ilmi, tuotteen nimi, mitä ainesosia tuotteessa on, leipojan nimi, leipomispäivä ja onko tuote ollut pakasteessa. Leivonnaiset tulee pakata, irtotuotteita ei saa käsitellä lainkaan Pääsiäistorin tiloissa.

VARAA PAIKKASI NYT! Varaukset ensisijaisesti sähköpostitse.

Paikkavaraukset ja lisätiedot:

045 112 0128 / Suvi Viljanen