Käsityöläisten ja yhdistysten Joulutori 2023 – VARAA PAIKKASI NYT!

Tervetuloa myyjäksi Willan joulutorille! Myyntipaikat ovat nyt jaossa.

Käsityöläisten ja yhdistysten Joulutori kauppakeskus Willassa on perinteinen myyjäistapahtuma, joka tarjoaa kaupunkilaisille mahdollisuuden tutustua mahtavaan käsitöiden tarjontaan!

Paikat ovat maksuttomia ja niitä voi varata 2 kappaletta, maksimissaan kahdelle päivälle. Mikäli paikkoja jää vapaaksi, niin on mahdollista varata paikka useammalle päivälle. Jäljelle jääneiden paikkojen lista Joulutorilla 9.12.->.

Myyntipaikka sisältää myyntipöydän ja liinan, sekä tuolin. Myyntipöytä on n.140 * 80 cm. Myyntipaikalle voi ottaa oman noin metrin levyisen rekin tai sisustustikkaan myyntipöytänne luo laitettavaksi. Pöytiä on noin 15 kpl.

Myyntipaikalla tulee olla esillä kyltti, josta käy ilmi myyjän tiedot. Myytäviä tuotteita esimerkiksi käsityöt, itsetehdyt elintarvikkeet, arvat ja muut teemaan sopivat tuotteet (huom! ei kirpputoritavaraa). Leivonnaisissa tulee olla tuoteseloste, josta käy ilmi, tuotteen nimi, mitä ainesosia tuotteessa on, leipojan nimi, leipomispäivä ja onko tuote ollut pakasteessa. Leivonnaiset tulee pakata, irtotuotteita ei saa käsitellä lainkaan Joulutorin tiloissa.

VARAA PAIKKASI NYT! Listat täyttyvät jo kovaa vauhtia. LAUANTAI 16.12. VARATTU TÄYTEEN!

Paikkavaraukset:

045 112 0128 / Suvi Viljanen