Perinteisen jouluikkunakilpailun ilmoittautuminen on nyt avoinna!

Hyvinkään joulunavaustapahtuma järjestetään la 3.12. kello 11–15 Willantorilla ja samalla avataan jälleen perinteinen jouluikkunakilpailu.

Kilpailuun voi ilmoittautua mukaan lähettämällä sähköpostia tai soittamalla Hyvinkään Kaupunkiyhdistyksen toiminnanjohtaja Suvi Viljaselle viimeistään 28.11.2022.

Jouluikkunakisaan osallistuvat saavat käyttöönsä Hyvinkään joulukatutunnuksen sekä kilpailunumeron kiinnitettäväksi liikkeen tai muun toimipisteen ikkunaan tai oveen. Kaikki jouluikkunakilpailuun osallistuvat kohteet sekä äänestysohjeet löytyvät kampanjan aikana yhteystietoineen osoitteesta: www.hyvinkaa.fi/jouluikkuna.

Jouluikkunakilpailun voittaja julkistetaan 21.12.2022. Samassa yhteydessä paljastetaan myös Hyvinkään Vuoden tonttu 2022.

Vuoden tontuksi voi äänestää perusteluiden kera ketä tahansa, vaikka itseään. Asiattomia ehdotuksia ei oteta vastaan ja pidäthän huolen, että tonttukisaan ilmoitetulta on kysytty lupa.

Jouluikkunakilpailun äänestäjille on luvassa arvontapalkintoja.

Hyvinkään kaupunki ja Hyvinkään kaupunkiyhdistys haastavat erityisesti keskusta-alueen yrittäjät osallistumaan ja hyödyntämään joulukatukampanja, jonka tavoitteena on tuottaa elämyksiä ja iloa kuntalaisille sekä aktivoida yhdessä tekemisen kulttuuria.

Tehdään yhdessä Hyvinkään joulu!

Yhteistyöterveisin,

Hyvinkään joulukatu