Jäsenedut vuodelle 2023

1. Mahdollisuus esitellä omaa toimintaa torilla järjestettävien tapahtumien yhteydessä. Varaukset ja suunnitelma tehdään yhteistyössä kaupunkiyhdistyksen toiminnanjohtajan kanssa.
  1. Kaupunkiyhdistyksen järjestämissä paikkamaksullisissa tapahtumissa tapahtumakohtainen jäsenalennus osallistumismaksusta.
  1. Logo, www- ja facebook -linkitys kaupunkiyhdistyksen hallinnoimilta sivuilta.
  1. Sähköinen uutiskirje vähintään 2 x vuodessa, jossa nimi ja /tai logonäkyvyys linkkeineen sekä mahdolliset kampanjatarjoukset tai -tiedotteet. Kysy lisää toiminnanjohtajalta!
  1. Maksuttomia ja jäsenhintaisia luentotilaisuuksia.
  1. Kerran vuodessa järjestettävä verkoston yrittäjätapaaminen, jossa mahdollisuus myös tuoda omaa toimintaansa esille.
  1. Verkostoyhteistyön ja -markkinoinnin mahdollisuudet sekä kontaktit kaupungin päättäjiin.
  1. Kiinteistöjen arvojen säilyttäminen ja kehittäminen elinvoimaisen yritystoiminnan myötä.