Hyvinkään kaupunkiyhdistys HYRRÄ ry 10 vuotta!

1.3.2013 sai Hyvinkään kaupunkiyhdistys HYRRÄ ry alkunsa. Tänään yhdistys on kulkenut polkuaan Hyvinkään elinvoiman hyväksi jo 10 vuoden ajan. Kymmeneen vuoteen on mahtunut satoja erilaisia tapahtumia, projekteja, hankkeita ja tietenkin sitä tärkeintä, verkostoitumista! Yhdessä olemme enemmän ja yhteen hiileen puhaltamalla voimme luoda ympärillemme yhä viihtyisämmän, houkuttelevamman ja elinvoimaisemman kaupungin.

Kaupunkiyhdistys on kymmenen vuoden aikana nähnyt paljon muutoksia kaupungissamme. Hyvinkää on vuosien aikana nostanut näkyvyyttään kulttuurikaupunkina ja sen mukanaan tuomat tapahtumavieraat ovat olleet enemmän kuin tervetulleita kaupunkiimme. Yhdistys on vuosien aikana kehittänyt monia toimivia yhteistyömalleja kaupungin toimijoiden kanssa ja tätä työtä yhdistys jatkaa edelleen.

Näin 10-vuotis syntymäpäivän kunniaksi yhdistys haluaa kiittää yhdistyksen aktiivitoimijoita näistä vuosista ja toivottaa kaikille onnea ja menestystä myös tulevina vuosina!