Tapahtumat 2019

Kaupunkiyhdistys järjestää joko yksin tai kumppaneittensa kanssa erilaisia tapahtumia pääasiassa kaupungin keskustan alueella.

Yhdistyksen tavoitteena on Hyvinkään elinvoimaisuuden ja viihtyvyyden lisääminen sekä eri toimijoiden yhteistyön tukeminen.

Tervetuloa mukaan kaikki yrittäjät, yritykset, yhdistykset ja muut alueen toimijat hyödyntämään eri tapahtumia omassa toiminnassanne!

Vuosi 2019- tule mukaan näkymään ja vaikuttamaan

SYDÄMENI LAULUT yhteislaulutilaisuudet KAUPPATORILLA Jussinmäen Jukeboxin säestyksellä.

• Ti 11.6.19 klo 18:00, vieraileva solisti Mikael Saari
  • To 11.7.19 klo 18:00, vieraileva solisti Mika Ikonen
  • Su 11.8.19 klo 13:00, vieraileva solisti Diandra

Lauluvihkoja myynnissä paikan päällä 5 e / kpl. Jokaisella kerralla eri lauluvihko.

TARINATORSTAI 4.7.2019 klo 15 – 16:30 Hyvinkään ABC-asemalla. Tervetuloa kuulemaan kiinnostavia tarinoita ja tutustumaan toisiimme! Päävieraanamme on Hyvinkään kaupunginorkesterin intendentti Charlotta Kivistö. Pääemäntänä toimii Benita Kivistö.

Kahvitarjoilun vuoksi ilmoittautuminen www.etlehti.fi/tarinatorstai TERVETULOA!

Tarinatorstai on ET-lehden ja ABC liikenneasemien yhteinen tapahtuma kahdeksalla paikkakunnalla. Tapahtumissa on mielenkiintoisia vieraita ja pullakahvitarjoilu. Jokaisella paikkakunnalla on paikallinen emäntä tai isäntä.

PERÄKONTTIKIRPPIKSET HVYINKÄÄN TORILLA koko perheen kirppis!

su 16.6.19 klo 11-15

su 14.7.19 klo 11-15

su 11.8.19 klo 11-15

Myyntipaikat:

•                         pöytäpaikka / ruutu 10 €

•                         ½ ruutua 5 €

•                         henkilöautoauto ja pakettiauto 10 €

•                         auto & peräkärry 15 €

•                         pöytävuokra 5 €

•                         rekki 2 €

HUOM! Ei uuden tavaran myyntiä eikä elintarvikkeita! Myymään ovat tervetulleita naiset, miehet, lapset, yhdistykset jne.

Paikat varataan tilausjärjestyksessä. Paikkoja on rajoitetusti. Varmistat paikkasi maksamalla sen ennakkoon kaupunkiyhdistyksen Nordean tilille numero FI65 1029 3000 3577 55, viitteeksi esim ”peräkonttikirppis 16.6 pöytäpaikka”. Tullessasi kirppikselle ota kuitti mukaasi.

Ilmoita paikan varaamisesta: anja.tauriainen@gmail.com tai 040 506 0900 viimeistään 5 päivää ennen kirppistä.

Loput paikat voi lunastaa paikan päältä kirppispäivänä klo 10:00.

TERVETULOA KIERRÄTTÄMÄÄN!

LYSTILAUANTAI 24.8.2019

Perinteinen koko perheen suurtapahtuma Lystilauantai kerää vuosittain tuhansia osallistujia Hyvinkään Villatehtaalle. Näytteilleasettajille ja erilaisten tapahtumapisteiden vetäjille Lystilauantai on erinomainen tilaisuus kohdata potentiaaliset asiakkaat ja harrastajat kasvotusten.

VARMISTA PAIKKASI LYSTILAUANTAISSA NYT!

Kaikki ilmoittautumiset, pois lukien kirpputori, osoitetaan Hyvinkään Kaupunkiyhdistykselle. Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Varmista siis oma paikkasi heti lähettämällä sähköpostilla tietosi ja toiveesi Kaupunkiyhdistyksen tapahtumakoordinaattorille ennen kesäkuun loppua:  anja.tauriainen@gmail.com.

Ständipaikkojen hinta on 150 € sis. alv. Kaupunkiyhdistyksen jäsenyrityksille – 30 %.  Yleishyödyllisille yhdistyksille paikat ovat maksuttomia.

Ulkopaikkojen lisäksi sisällä Wanha Areena -hallissa on varattavina 5 + 5 paikkaa hallin päädyistä HyPS Concariklubin suurkirpputorin yhteydestä.

Tapahtumatiedot päivitetään heinä-elokuussa Hyvinkään kaupungin sekä Hyvinkään Kaupunkiyhdistyksen sivuille.

Tervetuloa mukaan!

Järjestäjät: Hyvinkään kaupunki, Hyps Concariklubi, Aamuposti ja Hyvinkään kaupunkiyhdistys

HYVINKÄÄN JOULUNAVAUS, jouluikkunakilpailu ja Vuoden Tontun valinta.