Tapahtumat 2019

Kaupunkiyhdistys järjestää joko yksin tai kumppaneittensa kanssa erilaisia tapahtumia pääasiassa kaupungin keskustan alueella.
Yhdistyksen tavoitteena on Hyvinkään elinvoimaisuuden ja viihtyvyyden lisääminen sekä eri toimijoiden yhteistyön tukeminen.
Tervetuloa mukaan kaikki yrittäjät, yritykset, yhdistykset ja muut alueen toimijat hyödyntämään eri tapahtumia omassa toiminnassanne!

Vuosi 2019- tule mukaan näkymään ja vaikuttamaan

TARINATORSTAI 7.2.19 klo 15 – 16:30 Hyvinkään ABC-asemalla. Tervetuloa kuulemaan kiinnostavia tarinoita ja tutustumaan toisiimme! Päävieraanamme on sanoittaja, musiikin tuottaja Ile Vainio. Tapahtumaa emännöi Hyvinkään kaupunkiyhdistyksen pj Irma Pahlman. Kahvitarjoilun vuoksi ilmoittautuminen www.etlehti.fi/tarinatorstai TERVETULOA!

Tarinatorstai on ET-lehden ja ABC liikenneasemien yhteinen tapahtuma kahdeksalla paikkakunnalla. Tapahtumissa on mielenkiintoisia vieraita ja pullakahvitarjoilu. Jokaisella paikkakunnalla on paikallinen emäntä tai isäntä.

Katso Hyvinkään seudun tapahtumat: www.tapahtumat.hyvinkaa.fi