Tapahtumat 2018

Kaupunkiyhdistys järjestää joko yksin tai kumppaneittensa kanssa erilaisia tapahtumia pääasiassa kaupungin keskustan alueella.
Yhdistyksen tavoitteena on Hyvinkään elinvoimaisuuden ja viihtyvyyden lisääminen sekä eri toimijoiden yhteistyön tukeminen.
Tervetuloa mukaan kaikki yrittäjät, yritykset, yhdistykset ja muut alueen toimijat hyödyntämään eri tapahtumia omassa toiminnassanne!

Vuosi 2018- tule mukaan näkymään ja vaikuttamaan

YHDISTYSTEN JA KÄSITYÖLÄISTEN JOULUTORI Hyvinkään kaupunki, Kauppakeskus Willa ja Hyvinkään kaupunkiyhdistys yhdessä järjestävät yhdistysten ja käsityöläisten Joulutorin. Paikka on Kauppakeskus Willassa pakettiautomaatteja vastapäätä ajalla 3.- 16.12.2018. Vuorot klo 9 – 14 tai 14 – 19, myös koko päivän voi varata, 6.12.18 klo 11 – 18. Paikat ovat maksuttomia käsityöläisille ja yhdistyksille. Pöydät (140 cm * 80 cm) ja liinat ovat valmiina. Oman max 100 cm leveän rekin voi tuoda. Paikalle tulee myös Hopen lahjoitusjoulupuu.

Paikkojen varaukset ja lisätiedot: Tapahtumakoordinaattori Anja Tauriainen, anja.tauriainen@gmail.com puh. 040 506 0900. Tervetuloa!

HYVINKÄÄN JOULUKATU-kampanja alkaa 17.11.2018 avattavalla jouluikkunakilpailulla. Kilpailuun ilmoittaudutaan sähköpostilla tai puhelimitse Kaupunkiyhdistyksen tapahtumakoordinaattori Anja Tauriaiselle viimeistään 4.11.2018.

Jouluikkunakisaan osallistuvat yritykset saavat käyttöönsä Hyvinkään Joulukatutunnuksen sekä kilpailunumeron kiinnitettäväksi liikkeen ikkunaan tai oveen. Kaikki jouluikkunakilpailuun osallistuvat yritykset sekä äänestysohjeet löytyvät kampanjan aikana yhteystietoineen Hyvinkään joulusivulta www.hyvinkaa.fi/hyvinkaanjoulu.

Jouluikkunakilpailun voittaja julkistetaan keskiviikkona 12.12.2018. Samassa yhteydessä palkitaan myös vuoden tonttu. Vuoden tonttua voi äänestää kuvan ja perusteluiden kera ketä tahansa, vaikka itseään. Asiattomia ehdotuksia ei oteta vastaan ja pidäthän huolen, että tonttukisaan ilmoitetulta on kysytty lupa.

Jouluikkunakilpailun äänestäjille on luvassa arvontapalkintoja.

Äänestäminen netissä:

Mukana olevat yritykset: https://www.hyvinkaa.fi/kulttuuri-ja-vapaa-aika/vuosittaiset-paatapahtumat/hyvinkaan-joulu-2018/ajankohtaista1/jouluikkunakilpailu-on-avattu/

Linkki jouluikkunakilpailun äänestykseen sekä vuoden tontun ehdottamiseen: https://link.webropolsurveys.com/Participation/Public/6278f388-e3fe-4c58-a7aa-d44ef2304c1a?displayId=Fin1645039

Äänestäminen / ehdottaminen kirjallisesti: Visit Willa pisteessä Willan yhdyskäytävällä löytyy äänestyslipukkeet, mukana olevat liikkeet sekä äänestyslipukkeet.

Hyvinkään kaupunki ja Hyvinkään kaupunkiyhdistys haastavat erityisesti keskusta-alueen yrittäjät osallistumaan ja hyödyntämään Joulukatu-kampanja, jonka tavoitteena on tuottaa elämyksiä ja iloa kuntalaisille sekä aktivoida yhdessä tekemisen kulttuuria. Tehdään yhdessä Hyvinkään joulu!

Hyvinkään Joulukatu
Hyvinkään kaupunkiyhdistys