Tapahtumat 2019

Kaupunkiyhdistys järjestää joko yksin tai kumppaneittensa kanssa erilaisia tapahtumia pääasiassa kaupungin keskustan alueella.

Yhdistyksen tavoitteena on Hyvinkään elinvoimaisuuden ja viihtyvyyden lisääminen sekä eri toimijoiden yhteistyön tukeminen.

Tervetuloa mukaan kaikki yrittäjät, yritykset, yhdistykset ja muut alueen toimijat hyödyntämään eri tapahtumia omassa toiminnassanne!

Vuosi 2019- tule mukaan näkymään ja vaikuttamaan

TARINATORSTAI 7.11.19 klo 15 – 16:30 Hyvinkään ABC-asemalla. Tilaisuus on maksuton, ABC tarjoaa kahvit ja pullat.

Tarinatorstaista vastaavat Hyvinkään Yrittäjien puheenjohtaja Aki Junnila ja arkkitehti Petri Vainio. He vaikuttavat myös Hyvinkään Halo Valoviikoilla.

Tule kuulemaan ja kyselemään valosta valon asiantuntijoilta! Tiesitkö, että valolla on laatueroja? Tiesitkö, että valo voi piristää tai väsyttää? Tiesitkö, että valo kuluttaa sähköä murto-osan lämmittimiin verrattuna? Tiesitkö, että ikääntyessä ihminen tarvitsee enemmän valoa?

TERVETULOA juttelemaan ja viihtymään yhdessä!

VANHUSTENVIIKKO 2019

Hyvinkään kaupunkiyhdistys vastaa Vanhustenviikolla pe 11.10.2019 pidettävästä Sydämeni laulut yhteislaulutilaisuudesta.

Tervetuloa Vanhustenviikon tapahtumiin!

Hyvinkään Halo valoviikot 28.10. – 10.11.2019

Hyvinkään Halo on käytännön valaistukseen keskittyvä. Viikot koostuvat kohteista, jotka ovat katsottavissa itsenäisesti, avajaisista Kauppatorilla, Sveitsin supassa pidettävästä päätapahtumasta, pienimuotoisesta näyttelystä ja valoon liittyvistä luennoista.

Avajaiset 28.10.2019 klo 19:00 Hyvinkään kauppatorilla

Sveitsin supan tapaus 7.11.2019 klo 19:00

TERVETULOA MUKAAN!

Yhteistyössä Hyvinkään Yrittäjät, Hyria, Hyvinkään kaupunki ja Hyvinkään kaupunkiyhdistys

PIENYRITTÄJIEN JA YHDISTYSTEN JOULUTORI Willassa 9.-22.12.2019 klo 11-18.

Hyvinkään kaupunkiyhdistys, Hyvinkään kaupunki ja kauppakeskus Willa toteuttavat tänäkin jouluna pienyrittäjille ja yhdistyksille Joulutorin.

Pienyrittäjille ja yhdistyksille myyntipaikat ovat maksuttomia. Kaksi vuoroa per osallistuja.

Paikka: Willan Galleria
Aika: 9.-22.12.2019 klo 11-18

Myytävät tuotteet: käsityöt, hunaja, sinapit, hillot, kortit, koristeet, kuivakakut, sienisuola, saunahunaja, leipä, pulla, paparit, paparitalot, arvat ja muut Joulutorille sopivat tutteet. Ei kirpputoritavaraa.

Pöytien varaukset ja ohjeistus: anja.tauriainen@gmail.com tai p. 040 506 0900. Varaukset 1.11.19 alkaen.

HYVINKÄÄN JOULUNAVAUS 23.11.19 klo 10-15

Joulunavaus yhteistyössä Hyvinkään kaupungin ja Hyvinkään Lionsklubien kanssa.

HYVINKÄÄN JOULUIKKUNAKILPAILU 2019

Hyvinkään jouluikkunakilpailu alkaa 23.11.2019 joulunavauksesta.

Kilpailuun ilmoittaudutaan sähköpostilla tai puhelimitse Kaupunkiyhdistyksen tapahtumakoordinaattori Anja Tauriaiselle viimeistään 13.11.19.

Jouluikkunakisaan osallistuvat yritykset saavat käyttöönsä Hyvinkään Joulukatutunnuksen sekä kilpailunumeron kiinnitettäväksi liikkeen ikkunaan tai oveen. Kaikki jouluikkunakilpailuun osallistuvat yritykset sekä äänestysohjeet löytyvät kampanjan aikana yhteystietoineen Hyvinkään joulusivulta www.hyvinkaa.fi/hyvinkaanjoulu.

Jouluikkunakilpailun voittaja julkistetaan sunnuntaina 15.12.2019 Willan Galleriassa Joulutorilla. Samassa yhteydessä julkistetaan myös vuoden tonttu.

Vuoden tontuksi voi äänestää voi kuvan ja perusteluiden kera ketä tahansa, vaikka itseään. Asiattomia ehdotuksia ei oteta vastaan ja pidäthän huolen, että tonttukisaan ilmoitetulta on kysytty lupa.

Jouluikkunakilpailun äänestäjille on luvassa arvontapalkintoja.

Hyvinkään kaupunki ja Hyvinkään kaupunkiyhdistys haastavat erityisesti keskusta-alueen yrittäjät osallistumaan ja hyödyntämään Joulukatu-kampanja, jonka tavoitteena on tuottaa elämyksiä ja iloa kuntalaisille sekä aktivoida yhdessä tekemisen kulttuuria.

Tehdään yhdessä Hyvinkään joulu!

Hyvinkään Joulukatu
Hyvinkään kaupunkiyhdistys