Tapahtumat 2019

Kaupunkiyhdistys järjestää joko yksin tai kumppaneittensa kanssa erilaisia tapahtumia pääasiassa kaupungin keskustan alueella.

Yhdistyksen tavoitteena on Hyvinkään elinvoimaisuuden ja viihtyvyyden lisääminen sekä eri toimijoiden yhteistyön tukeminen.

Tervetuloa mukaan kaikki yrittäjät, yritykset, yhdistykset ja muut alueen toimijat hyödyntämään eri tapahtumia omassa toiminnassanne!

Vuosi 2019- tule mukaan näkymään ja vaikuttamaan

LYSTILAUANTAI 24.8.2019 klo 10-15

Perinteinen koko perheen suurtapahtuma Lystilauantai kerää vuosittain tuhansia osallistujia Hyvinkään Villatehtaalle. Näytteilleasettajille ja erilaisten tapahtumapisteiden vetäjille Lystilauantai on erinomainen tilaisuus kohdata potentiaaliset asiakkaat ja harrastajat kasvotusten.

VARMISTA PAIKKASI LYSTILAUANTAISSA NYT!

Kaikki ilmoittautumiset, pois lukien kirpputori, osoitetaan Hyvinkään Kaupunkiyhdistykselle. Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Varmista siis oma paikkasi heti lähettämällä sähköpostilla tietosi ja toiveesi Kaupunkiyhdistyksen tapahtumakoordinaattorille ennen kesäkuun loppua:  anja.tauriainen@gmail.com.

Ständipaikkojen hinta on 150 € sis. alv. Kaupunkiyhdistyksen jäsenyrityksille – 30 %.  Yleishyödyllisille yhdistyksille paikat ovat maksuttomia.

Ulkopaikkojen lisäksi sisällä Wanha Areena -hallissa on varattavina 5 + 5 paikkaa hallin päädyistä HyPS Concariklubin suurkirpputorin yhteydestä.

Tapahtumatiedot päivitetään heinä-elokuussa Hyvinkään kaupungin sekä Hyvinkään Kaupunkiyhdistyksen sivuille.

Tervetuloa mukaan!

Järjestäjät: Hyvinkään kaupunki, Hyps Concariklubi, Aamuposti ja Hyvinkään kaupunkiyhdistys

LYSTILAUANTAI 24.8.2019 klo 10-15 Hyvinkään Villatehtaalla

Ohjelma lavalla:

Juonto U.Etelämäki ja Antti Tuuri

10.00 Hyvinkäänkylän Puhallinorkesteri (portilla)

10.30 Hyvinkään Harmonikkakerho

11.00 Hilarius Hiiren lastenfestarit

11.45 Wellness Lady

12.00 Hyvinkään Työväen Mieskuoro

12.30 Fit Kunto

12.45 Lauluyhtye Lumina

13.30 Sydämeni laulut -yhteislaulutilaisuus Jussinmäen Jukeboxin tahdissa, solistina Annika Eklund

15.00 Tapahtuma päättyy

Tervetuloa mukaan!

Tämän kuvan alt-attribuutti on tyhjä; Tiedoston nimi on happy-1082921__340.jpg

Viimeinen TARINATORSTAI 5.9.2019 klo 15:00-16:30 Hyvinkään ABC liikenneasemalla osoitteessa Peltokuumolantie 2. Päävieraanamme on kirjailija, kouluttaja Marianna Stolbow. Hän kertoo ajatuksia mielen vapauttamisesta sekä miten kasvatuksen ja kokemuksen tuomasta taakasta pääsee eroon.

Emäntänä toimii Hyvinkään orkesterin intendentti Charlotta Kivistö.

Tarinatorstai on ET-lehden ja ABC liikenneasemien yhteinen tapahtuma kahdeksalla paikkakunnalla. Tapahtumissa on mielenkiintoisia vieraita ja pullakahvitarjoilu. Jokaisella paikkakunnalla on paikallinen emäntä tai isäntä.

Kahvitarjoilun vuoksi toivotaan ilmottautumista: www.etlehti.fi/tarinatorstai

TERVETULOA!

HYVINKÄÄN JOULUNAVAUS, jouluikkunakilpailu ja Vuoden Tontun valinta.