Tapahtumat 2018

Kaupunkiyhdistys järjestää joko yksin tai kumppaneittensa kanssa erilaisia tapahtumia pääasiassa kaupungin keskustan alueella.
Yhdistyksen tavoitteena on Hyvinkään elinvoimaisuuden ja viihtyvyyden lisääminen sekä eri toimijoiden yhteistyön tukeminen.
Tervetuloa mukaan kaikki yrittäjät, yritykset, yhdistykset ja muut alueen toimijat hyödyntämään eri tapahtumia omassa toiminnassanne!

Vuosi 2018- tule mukaan näkymään ja vaikuttamaan

WOODSTOCK GOES HYVINKÄÄSALI 15.9.2018

Hyvinkäällä jo vuosikymmenien ajan tutuksi tullut Willatehtaan Woodstock ottaa tänä vuonna uuden suunnan. Syyskuun puolivälissä Hyvinkääsalissa voidaan nauttia paikallisesta ja monimuotoisesta kulttuuritarjonnasta.
Yhden päivän kulttuurimarkkinat täyttävät salin klo 13–17. Hyvinkään kaupunkiyhdistyksen tapahtumakoordinaattori on paikalla esittelemässä yhdistystä.

Lipputuloilla tuetaan hyvinkääläisen nuorisokulttuurin eri hankkeita. Tapahtuman järjestäjänä Hyvinkääsali ja LC Puolimatka.

VANHUSTENVIIKKO Iloa toimeliaisuudesta

Ti 9.10.2018 klo 14:00 Hyvinkään kaupungintalon aulassa tapahtumakoordinaattori Anja Tauriainen puhuu aiheesta Virkistystä yhdistyksistä. Puheen lomassa laulaa Hyvinkään Työväen mieskuoro ja tapahtumassa on myös pieni verryttelyjumppa. Kello 14:30 tapahtuma jatkuu Sydämeni laulut yhteislaulutilaisuutena Jussinmäen Jukepoksin tahdissa. Juontajana yhteislauluissa toimii Hyvinkään kaupungin valtuuston ja Hyvinkään kaupunkiyhdistyksen puheenjohtaja Irma Pahlman.

Tervetuloa toiminnalliseen iltapäivään!

To 11.10.2018 klo 10 – 15 Hyvinkään kaupungintalon aulassa Seniorimessut. Ohjelmassa mm. runomatinea, Tyyne Kettunen & sotejumppa.

JOULUIKKUNAKILPAILU: Hyvinkään Joulukatu -kampanja alkaa 1.11.18 ja päättyy 15.11.2018. Voittaja julkistetaan Hyvinkään joulunavauksessa 17.11.2018. Ilmoittautuminen kilpailuun anja.tauriainen@gmail.com tai puhelimitse 040 506 0900. Jouluikkunakilpailuun osallistuvat yritykset saavat käyttöönsä Hyvinkään Joulukatutunnuksen sekä kilpailunumeron kiinnitettäväksi liikkeen ikkunaan tai oveen. Kaikki jouluikkunakilpailuun osallistuvat yritykset sekä äänestysohjeet löytyvät kampanjan aikana yhteystietoineen Hyvinkään joulusivuilta www.hyvinkaa.fi/hyvinkaanjoulu  Jouluikkunakilpailun äänestäjille on luvassa arvontapalkintoja.

JOULUNAVAUS 17.11.2018

Jouluikkunakilpailun voittajan julkistaminen ja perinteinen joulukulkue.

Kysy lisää  – tehdään yhdessä viihtyisä ja elävä Hyvinkää!
Anja Tauriainen, tapahtumakoordinaattori

Katso Hyvinkään seudun tapahtumat.

www.tapahtumat.hyvinkaa.fi