Jouluikkunakilpailun voittaja ja Vuoden tonttu 2021 on valittu!

Hyvinkään jouluikkunakilpailussa oli tänä vuonna mukana 18 kpl hyvinkääläistä liikettä. Jouluikkunakilpailussa annettiin yhteensä 457 ääntä, joista voittajaksi tullut Paakari Puusti 17,9 %. Toiseksi tuli Hius & Kauneus Tähtitaivas ja kolmanneksi tuli ensi kertaa kilpailuun osallistunut Tape Art Oy.

Vuoden tontun valinnasta vastasi arvovaltainen tuomaristo: Hyvinkään kaupunginjohtaja Johanna Luukkonen, Aamupostin päätoimittaja Laura Ääri ja Kauppakeskus Willan markkinointipäällikkö Mirva Lemmetty. Tuomariston sihteerinä toimi Hyvinkään kaupunkiyhdistyksen tapahtumakoordinaattori Anja Tauriainen.

Vuoden tontuksi tuomaristo valitsi esitetyistä ehdokkaista Jyrki Mattilan. Mattilaa ehdottanut totesi, että hän on ainoa oikea valinta. Hän on ollut aina valmis tonttuilemaan. Jouluikkunakilpailun ja vuoden tonttu äänestyksen järjestävät yhteistyössä Hyvinkään kaupunkiyhdistys ja Hyvinkään kaupunki. Järjestäjät kiittävät kaikkia mukana olleita yrittäjiä sekä äänestäneitä ja toivottavat hyvää joulunaikaa!

Lisätietoja hyvinkaan.kaupunkiyhdistys@gmail.com