Haluatko näkyä Hanki hyvää Hyvinkäältä -sivustolla? Hyvinkään kaupunkiyhdistyksen jäsenille sivustonäkyvyys kuuluu jäsenetuihin! Liity jäseneksi tästä ja nauti jäseneduistasi! Jäsenyys alkaen 100€/vuosi (+alv.).

Sivustonäkyvyyden voit myös ostaa hintaan 300€/vuosi (+alv.). Lisätietoa sähköpostitse: hyvinkaan.kaupunkiyhdistys@gmail.com

Tule mukaan kannustamaan paikallisten palveluiden äärelle!

Uusimmat päivitykset!

Katso Willan ajankohtaiset Facesta!
Tutustu lisää!
Katso ajankohtaiset RTV Hyvinkään Facesta!

Selaa Hyvinkään hyviä!

Willa on kauppakeskus Hyvinkään keskustassa. Kauppakeskuksessa on yli sata liikettä, mikä tekee Willasta yhden Suomen suurimmista kauppakeskuksista.

Suomen toiseksi parhaaksi kauppakeskukseksi 2019 (NCSC) valittu Willa sijaitsee Hyvinkään sydämessä.

Tervetuloa sadan idean kauppakeskukseen!

Katso lisää Willan Facesta!

Hyvinkään Yrittäjät on Uudenmaan Yrittäjien suurimpiin lukeutuva paikallisyhdistys, jonka jäsenmäärä on tällä hetkellä noin 700.

Paikallisyhdistyksen tarkoituksena on vaikuttaa ja parantaa yritysten ja yrittäjien kannattavan toiminnan yleisiä edellytyksiä omalla toiminta-alueellaan.

Lue lisää Hyvinkään yrittäjien kotisivulta! Klikkaa kuvaa!

Koulutettu Hieroja / Perinteinen Jäsenkorjaaja / Mentaalivalmentaja / Exercisemaster Liikkuvuusvalmentaja / Ryhmäliikuntaohjaaja

Hennalle on tärkeää ihmisen kokonaisvaltainen hyvinvointi. Hyvinvointia voimme ylläpitää ja kehittää mielen sekä fyysisen hyvinvoinnin tuntemisella ja tunnistamisella. Hennan asiakaskunta on laaja vauvasta senioreihin.

Klikkaa itsesi kotisivuille!

RTV-Hyvinkää on aivan keskustan tuntumassa toimiva kuluttajien ja ammattilaisten pintamateriaalien erikoisliike, josta löytyy laaja valikoima maaleja, lattianpäällysteitä, keraamisia laattoja, kph-kalusteita, tapetteja sekä paljon muuta.

Parasta palvelua, osaamista ja valikoimaa!

Tervetuloa tutustumaan.

Katso tuoreimmat tarjoukset RTV-yhtymä Oy Hyvinkää Facebookista!