Hanki Hyvää Hyvinkäältä

”HANKI HYVÄÄ HYVINKÄÄLTÄ” ON HYVINKÄÄN OMA AVAINLIPPU

hanki-hyvinka%cc%88a%cc%88lta%cc%88-tunnus

Ajatus lähti alun perin liikkeelle tarpeesta tukea hyvinkääläisten palveluiden ja yrittäjien toimintaedellytyksiä. Erityisesti PK -yrittäjille jo muutamalla maksavalla lisäasiakkaalla per päivä voi olla ratkaiseva merkitys. Laadukkaiden ja monipuolisten palveluiden turvaaminen on tärkeä osa kaupunkikuvaa.

Suosimalla oman paikkakunnan palveluita ja osaamista vaikutamme jokainen omalta osaltamme näiden jatkuvuuden ja laadun turvaamiseen.
Käyttämällä oman paikkakunnan palveluita vaikutamme myös mm. opiskelijoiden harjoittelupaikkojen ja työikäisten työllistymismahdollisuuksiin. Saattaapa PK -yrittäjä voida joskus pitää vapaatakin, kun toiminta mahdollistaa sijaisen palkkaamisen.

Hanki Hyvää Hyvinkäältä -tunnus kannustaa siis paitsi käyttämään hyvinkääläisiä palveluita myös meitä yrittäjiä ja erilaisia palveluiden tarjoajia verkostoitumaan. Arvokasta ja viimekädessä kaikkia palvelevaa toimintaa on ohjata asiakas naapuriliikkeeseen, jos omasta valikoimasta ei etsimäänsä löydä.
Asiantuntevaa ja hyvää palvelua saanut asiakas palaa varmasti takaisin. Tänään pois annettu euro voi huomenna tulla sen naapuriliikkeen kautta tuplasti takaisin.

Kaupunkiyhdistyksen syyskuisessa yrittäjäaamussa idea sai lentävän lähdön, kun kuulijakunnassa ollut yrittäjä heitti ajatuksen Hyvinkään omasta avainlipusta ja Mainostoimisto Reaktio nappasi tästä itselleen haasteen. Reaktion väki vakuuttui ajatuksesta ja lähti työstämään ajatusta yhdessä kaupunkiyhdistyksen tapahtumakoordinaattorin kanssa.
Mainostoimisto Reaktion suunnittelema Hanki Hyvää Hyvinkäältä –tunnus tulee ensivaiheessa käyttöön Hyvinkään kaupunkiyhdistyksen jäsenille.

Tarkoituksena on mm. tukea hyvinkääläistä yrittäjyyttä ja osaamista, lisätä hyvinkääläisten yritysten ja palveluiden käyttöä, tukea työllistymismahdollisuuksia sekä auttaa kehittämään hyvinkääläisiä palveluita ja yhteistyötä.

Hanki Hyvää Hyvinkäältä -materiaalit

Hanki Hyvää Hyvinkäältä -tarran ja -logon käyttöoikeuden saavat ilman lisämaksua käyttöönsä kaikki Hyvinkään kaupunkiyhdistyksen jäsenet.
Lisätarroja, julisteita, mobileita ym. kampanjamateriaalia voi tilata omakustannushintaan Hyvinkään kaupunkiyhdistyksen tapahtumakoordinaattorin kautta.

Hanki Hyvää Hyvinkäältä -edut

Neljä kertaa vuodessa sähköinen uutiskirje, jota jäsenet voivat hyödyntää omana viestintä- ja markkinointikanavanaan.

Verkostotapaamiset, joissa mahdollisuus isännän/emännän roolissa tehdä toimintaansa tutuksi.

Paikallisen verkoston tuomat toiminnalliset ja taloudelliset mahdollisuudet.

Hyvinkääläisen osaamisen, elinvoimaisuuden ja toiminnan jatkuvuuden tukeminen.