Sydämeni laulut

Sydämeni laulut -yhteislaulutilaisuus on juhannusviikolla 2018 ensi kertaa järjestetty ikärajaton ja maksuton koko perheen tapahtuma. Kahdesti kesäkauden aikana järjestetyt yhteislaulutilaisuudet jatkuvat lokakuussa Hyvinkään kaupungintalolla syksyn sävel -teemalla ja ”Kerran joulukuun aikaan” -joululaulutilaisuuksilla Hyvinkääsalissa. Vuonna 2019 yhteislauluillan järjestetään Hyvinkään torilla toukokuusta elokuuhun joka kuukauden toisena tiistai-iltana.

Skanssen -henkisen idean kehittäjät ovat hyvinkääläiset muusikot, Charlotta Kivistö ja Sami Kujala. Sydämeni laulut hyvän mielen yhteislaulutilaisuudet on järjestetty yhteistyössä Hyvinkään kaupungin ja Hyvinkään kaupunkiyhdistyksen kanssa. Tapahtumiin on taitettu laluvihko, joka on lunastettavissa painettuna nimellistä korvausta vastaan.

Aikataulu:

Sydämeni laulut – kerran joulukuun aikaan
Jussinmäen Jukeboksin jouluinen yhteislaulutilaisuus ti 4.12.2018 klo 14:00 ja 18:00

Oi ihana joulu – Sydämeni laulut kaikuvat tällä kertaa jouluntuoksuisissa tunnelmissa!

Yhteislaulutilaisuuteen on koottu valikoima rakastetuimpia joulun säveliä. Laululistalle ovat päässeet nyt erityisesti ne kestosuosikit, jotka eivät joulun alla kirkoissa laulettavien Kauneimpien joululaulujen valikoimiin kuulu. Tervetuloa mukaan laulamaan ja tunnelmoimaan – mistelinoksan alle, kerran joulukuun aikaan…

Tilaisuuden juontaa Miia Lahti ja joululauluja laulattaa hyvinkääläisten muusikoiden Jussinmäen Jukeboksi -yhtye:
Pasi Jääskeläinen, laulu ja kitara
Satu Strömberg, laulu
Charlotta Kivistö, viulu
Sami Kujala, basso
Mertsi Tuomainen, rummut

Tilaisuuden kesto n. 75 minuuttia, lauluvihko sisältyy pääsylipun hintaan.

Sydämeni laulut yhteislaulutilaisuudet Hyvinkään kauppatorilla:

• Ti 14.5.19 klo 18:00
  • Ti 11.6.19 klo 18:00
  • Ti 9.7.19 klo 18:00
  • Ti 13.8.19 klo 18:00

Yrittäjillä on mahdollisuus toimia sponsorina Sydämeni lauluissa! Voit hankkia yrityksellesi oman nimikkopenkin katsomoon tai ilmoituksen lauluvihkoon. On mahdollista myös sponsoroida kokonainen lauluilta tai lauluillalle nimekäs solisti. Tule mukaan!

Ilmoitushinnat A5-kokoiseen lauluvihkoon:

1/1 sivu     300 €

1/2 sivu     150 €

1/4 sivu      75 €

1/8 sivu      50 €

Yhden sponsoripenkin hinta on 250 €.

Hinnat sisältävät 24 %:a arvonlisäveroa.

Tiedustelut:

Hyvinkään kaupunkiyhdistys, Anja Tauriainen, anja.tauriainen@gmail.com tai 040 506 0900